Ziua 15. Ravas de la Mos Craciun

A mai trecut cred o data. N-a mai indesat portocala in ciorapel… Am gasit in schimb un ravas. Te rog nu uita ca seara aceasta este a douasprezecea… Ultima a sfintei perioade de Craciun.

Mos Craciun a intrat pentru aproape un an in vacanta. Sfintele sarbatori s-au scurs linistite, ne-au picurat inaltare si candoare in suflete, ne-au recizelat sa fim mai buni, mai toleranti, mai umani. Ne-au ajutat sa ascultam strafundul sufletului. Si te-ai dus dulce minune. Cadourile le-am desfacut, urarile celor dragi le-am citit si rascitit, coronita de brad si beteala le-am retras la pastrare. Ce ne va aduce 2009?

N-am un glob de cristal dar in inima voi pastra cate o farama pentru fiecare zi a anului din minunatia Craciunului. Imi voi trai fiecare zi a anului ca pe o sarbatoare de Craciun. Cu raze in suflet si sclipiri in priviri. Haideti, urmati-ma, nu e greu.

Etichete: ,

Lasă un răspuns

