Ziua 2. Zidul vietii

Traieste, munceste, iubeste

Traieste, munceste, iubeste

Pe o strada oarecare, dintr-o suburbie oarecare, un zid uratel si cam prea inalt, mascand gradinile din spate ale unui parca nesfarsit sir de case ca multe altele in Londra, atrage insa atentia trecatorului cu un simplu dar plin de semnificatii mesaj existential.

A doua portiune a zidului cuvantator

A doua portiune a zidului cuvantator

E o insiruire la prima vedere aleatorie de verbe. Dar e de fapt jocul vietii. L-am numit zidul vietii pentru insufletirea ce i-a fost atribuita de niste zale cu atat mai puternice datorita inlantuirii lor perfecte. Fara literele de-o schioapa de pe zidul inchis la culoare de pe partea sensului de rulaj spre nord, ar fi o artera ca oricare alta, ba si cu un nume de reper rutier, B218, ce te duce din Brockley undeva in „spatele” Colegiului Goldsmith din sud-estul Londrei.

E minunat sa calatoresti si cateodata te trezesti fiind calator in orasul tau. Il vezi cu alti ochi...

E minunat sa calatoresti si cateodata te trezesti fiind calator in orasul tau. Il vezi cu alti ochi...

Multumita lejeritatii traficului la fine de an, am fotografiat portiune cu portiune lantul verbal…

BUILD... Construieste... Cineva a ridicat acest zid, ce a prins si grai. Cine are ochi sa vada, ii aude bataile inimii

BUILD... Construieste... Cineva a ridicat acest zid, ce a prins si grai. Cine are ochi sa vada, ii aude bataile inimii

… LIVE WORK LOVE… Traieste, munceste, iubeste… GATHER GREET STAY… Alatura-te, saluta, stai… TRADE TRAVEL BELIEVE… Comercializeaza, calatoreste, ai crez… BUILD EAT DRINK… Construieste, mananca, bea… TASTE TOUCH… Gusta, atinge… PLAY SEE HEAR… Joaca-te, vezi, auzi… SIT… Sezi… BREATHE… Respira… SLEEP TEACH LEARN… Dormi, povatuieste, invata… CARE CREATE… Ingrijeste, creaza… SOW GROW & REAP… Sadeste, creste si strange.

TASTE... Gusta... din cupa fericirii vietii, care-o fi aceea pentru tine. Si... TOUCH... Atinge... zidurile. Au povestea lor

TASTE... Gusta... din cupa fericirii vietii, care-o fi aceea pentru tine. Si... TOUCH... Atinge... zidurile. Au povestea lor

Lipseste ceva din lant? Mai e nevoie de ceva pentru a fi fericiti?

Soarele s-a interpus piezis. A ascultat zidul, care i-a spus PLAY... Joaca-te!

Soarele s-a interpus piezis. A ascultat zidul, care i-a spus PLAY... Joaca-te!

In final mi-am spus ca am avut noroc sa strabat strada in sensul mesajului. Care incepe cu poruncile sa traiesti si sa muncesti, si sfarseste cu indemnul sa aduni roadele trudei tale. De-as fi circulat in directie opusa, farmecul ar fi fost spulberat.

Din cand in cand ne mai si odihnim

Din cand in cand ne mai si odihnim

 

Ce ne-am face fara aer?

Ce ne-am face fara aer?

 

Dormi dar si invata-i pe altii si ia la randul tau lectii

Dormi dar si invata-i pe altii si ia la randul tau lectii

 

Poate cel mai frumos. Ingrijeste-te de un semen de-al tau sau de-o planta ori un animal. Si creaza...

Poate cel mai frumos. Ingrijeste-te de un semen de-al tau sau de-o planta ori un animal. Si creaza...

 

Si-am incalecat pe-o sa, si v-am dezvaluit povestea zidului asa... Si-acum sa culeg, de exemplu aplauze. Mai ca mi-a inghetat mana pe camera...

Si-am incalecat pe-o sa, si v-am dezvaluit povestea zidului asa... Si-acum sa culeg, de exemplu aplauze. Mai ca mi-a inghetat mana pe camera...

Etichete: , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

